يکشنبه ۴ آذر
|
دفاتر شعر زهرا آذرنیوش(شیدا)
آخرین اشعار ناب زهرا آذرنیوش(شیدا)
|
در دلم غوغاییست
حس شورانگیزی
حس سرسبزی یک باغ بزرگ
حس سرمستی عطر گل یاس
مثل یک رود عظیم
جاری و پاک و سپید
زنده و غرق امید
در درونم جشنیست
و در این خیزش احساس عمیق
رقص اندیشه فردا پیداست
رنگ موسیقی تغییر طنین انداز است
اندر این جشن بزرگ
روح پیچیده من
داده تغییر مسیر
تا از آن ریشه خشکیده سرد
بذر امید جوانک بزند
نور تابید بر اندیشه من
و در آن تابش نور
رقص شادی پیداشت
ویکی باز مرا می خواند
سوی فردای سپید...
|
|
نقدها و نظرات
|
درود
سپاس از لطف و عنایت حضرتعالی | |
|
درود
ممنون و سپاسگزارم از عنایت حضرتعالی
برقرار باشید | |
|
درود و احترام
عنایت و لطفت شما را سپاس دارم | |
|
درود بانوی عزیز. سپاس از لطف و مرحمتتان | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
بسیار زیبا و خوش آهنگ بود
موفق باشید