يکشنبه ۲۷ آبان
نابینایان شعری از باقر رمزی ( باصر )
از دفتر غلام قمر نوع شعر قطعه
ارسال شده در تاریخ چهارشنبه ۲۵ فروردين ۱۴۰۰ ۲۰:۲۷ شماره ثبت ۹۷۷۴۲
بازدید : ۲۲۳ | نظرات : ۷
|
دفاتر شعر باقر رمزی ( باصر )
آخرین اشعار ناب باقر رمزی ( باصر )
|
نابینایان
ای اولین گار بخشنده
و
ای آخرین گار بزرگ
ای پروردگار مهربانی
ما را در برکه های سِتَرون
قدرتِ زایشِ مهربانی ده
و
اگر لحظه ای
از تو غافل شدیم
ما را به راه راستین ات بازگردان .
ما پیکره های مغفول
هر دم از راهت
چون گریزپایان ایم .
تو راه راستِ خود را
به سمت ما کج فرما
و مگذار از عرض راهت
منحرف شویم .
ما نابینایان قبیله روشنایی
در این عصر عقیم بر سجاده های
سجودیم ،
تا تو از ظرف پیغمبرستان واقعیت ات
نوشابه ای به ما بخورانی
آمین
باقر رمزی باصر
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
مناجاتی بسیار زیبا بود