سایت شعرناب محیطی صمیمی و ادبی برای شاعران جوان و معاصر - نقد شعر- ویراستاری شعر - فروش شعر و ترانه اشعار خود را با هزاران شاعر به اشتراک بگذارید

منو کاربری



عضویت در شعرناب
درخواست رمز جدید

اعضای آنلاین

معرفی شاعران معاصر

انتشار ویژه ناب

♪♫ صدای شاعران ♪♫

پر نشاط ترین اشعار

حمایت از شعرناب

شعرناب

با قرار دادن کد زير در سايت و يا وبلاگ خود از شعر ناب حمايت نمایید.

کانال تلگرام شعرناب

تقویم روز

جمعه 10 فروردين 1403
  • همه پرسي تغيير نظام شاهنشاهي به نظام جمهوري اسلامي ايران، 1358 هـ‌.ش
20 رمضان 1445
  • شب قدر
Friday 29 Mar 2024
    به سکوی پرتاب شهرت و افتخار ،نجابت و اقتدار ... سایت ادبی شعرناب خوش آمدید مقدمتان گلباران🌹🌹

    جمعه ۱۰ فروردين

    خیابان خیس

    شعری از

    یگانه عسکری

    از دفتر شعرناب نوع شعر دلنوشته

    ارسال شده در تاریخ دوشنبه ۲۳ فروردين ۱۴۰۰ ۱۰:۳۸ شماره ثبت ۹۷۶۳۸
      بازدید : ۱۶۸   |    نظرات : ۷

    رنگ شــعــر
    رنگ زمینه
    دفاتر شعر یگانه عسکری

    باران که به کوچه زد یقین داشتم 
    که حتما تویی در راه است 
    اما رشته هایم پنبه شد 
    زمانی که دانستم
     بغض آسمان از برای غربت
     دلم شکسته است..
    جز دل به دل بارنده آسمان دادن 
    که کاری از من ساخته نیست،نازنینم !
    وقتی که تمامم را بر سر قمارت 
    بر باد دادم
    گویی که تمام شدم 
    در همان ثانیه هایی 
    که به امید بودن و‌داشتن ، سوخت
    بیزارم از واقعیت هایی که 
    پیش چشمانم ظاهر میشوند‌ 
    و‌ فریاد سر می‌دهند 
    که از اول تویی نبوده است...
    یک نفر باور کند! 
    باور کند،من دیوانه نیستم...
    من فقط یک چیز را زیادی میفهمم،
     دلتنگی را!
    ۴
    اشتراک گذاری این شعر

    نقدها و نظرات
    عباسعلی استکی(چشمه)
    سه شنبه ۲۴ فروردين ۱۴۰۰ ۰۹:۵۳
    درود بانو
    بسیار زیبا و سرشار از احساس بود خندانک
    اميرحسين علاميان(اعتراض)
    سه شنبه ۲۴ فروردين ۱۴۰۰ ۱۵:۱۲
    سلام
    زيبا و با احساس بود
    افرين قلمت سبز خندانک
    بهنود کیمیائی
    سه شنبه ۲۴ فروردين ۱۴۰۰ ۰۷:۴۶
    خندانک با عرض سلام و احترام
    خدمت شما شاعر گرامی
    بسیار بسیار زیبا و دلنشین بود
    احسنت لذت بردم
    موفق باشید
    روزگارتان سبز
    لحظه لحظه های دلتان شاد
    🌷🌷🌷🌷🌷
    محمد باقر انصاری دزفولی
    سه شنبه ۲۴ فروردين ۱۴۰۰ ۰۹:۲۷
    خندانک خندانک خندانک خندانک
    بداهه تقدیم شما شاعر گرامی
    شکوه آسمان شعر توباشد
    فروغ جاودان مهر توباشد
    خندانک خندانک خندانک خندانک خندانک
    طوبی آهنگران
    سه شنبه ۲۴ فروردين ۱۴۰۰ ۰۹:۵۵
    سلام بانو جان
    هرچه خواندم زیبا بود
    دورود بر شما
    مجتبی شهنی
    چهارشنبه ۲۵ فروردين ۱۴۰۰ ۲۲:۲۱
    درود فراوان بر بانو عسکری بزرگوار
    بسیار
    زیبا
    بود خندانک
    آرزو هرسیج ثانی(دلدار)
    شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۰ ۰۰:۱۲
    بسیار زییا🌷🌷👏👏
    تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.


    ارسال پیام خصوصی

    نقد و آموزش

    نظرات

    مشاعره

    کاربران اشتراک دار

    محل انتشار اشعار شاعران دارای اشتراک
    کلیه ی مطالب این سایت توسط کاربران ارسال می شود و انتشار در شعرناب مبنی بر تایید و یا رد مطالب از جانب مدیریت نیست .
    استفاده از مطالب به هر نحو با رضایت صاحب اثر و ذکر منبع بلامانع می باشد . تمام حقوق مادی و معنوی برای شعرناب محفوظ است.
    0