پنجشنبه ۱ آذر
درویش به دیدار خدا میرود شعری از عارف افشاری (جاوید الف)
از دفتر تصنیفیات نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ يکشنبه ۱۵ فروردين ۱۴۰۰ ۲۱:۴۸ شماره ثبت ۹۷۳۴۳
بازدید : ۳۳۵ | نظرات : ۱۴
|
دفاتر شعر عارف افشاری (جاوید الف)
آخرین اشعار ناب عارف افشاری (جاوید الف)
|
میروم آنجا که همزادی نباشد
گیسوی آشفته در بادی نباشد
آنجا که آهو در بندی نمیرد
دام و درد و صیادی نباشد
آنجا که مردمانش از سنگ نباشند
هر روز خدا به یک رنگ نباشند
در پیش رو تمجید گویان و
در پشت سر پر ز نیرنگ نباشند
آنجا که هر چه هست همان باشد
پنهان پیدا و پیدا نهان باشد
عزا در تولد شادی در مرگ
خزان بهار و بهار خزان باشد
نشان بده ای دوست خانه ات کجاست
رسم تو هر دم میهمان نوازی و وفاست
هر آنچه هست تنها نام دوست دارد
آیا دوست حقیقی را غیر از خداست؟
|
نقدها و نظرات
|
سلام ممنون به زیبایی خواندید | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
دلنوشته بسیار زیبا و پر معنی است
گلایه آمیز