يکشنبه ۲۷ آبان
مستان شعری از همایون فتاح(رند)
از دفتر شعرناب نوع شعر قصیده
ارسال شده در تاریخ يکشنبه ۱۵ فروردين ۱۴۰۰ ۰۷:۲۷ شماره ثبت ۹۷۳۲۵
بازدید : ۲۰۳ | نظرات : ۱۶
|
دفاتر شعر همایون فتاح(رند)
آخرین اشعار ناب همایون فتاح(رند)
|
آنهمه مستان می ناب کو
طالب جانانه بیتاب کو
زآنهمه جوینده و دلدادگان
تشنه ی آن روشنی آب کو
کو همه پاکان طریقت معاب
در طرق شاهی ارباب کو
در نظر ناظر پوینده گان
پیر که باشد اوالالباب کو
آنکه بتدبیر زند بر هدف
یک هدفش زآنهمه اسباب کو
مدعی جهل سیه خفته را
عقل چویک کرمک شب تاب کو
ناصح وپندی که به خلقان دهد
خلق وی آن پند کند باب کو
واعظ و از آنهمه تعلیم وعظ
ارزشی زآن هجمه ی ناباب کو
صحبت زینگونه ی هزیان وهزل
خفته بیان میکند آن خواب کو
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
به شعر ناب خوش برگشتید
سروده زیبایی را هدیه آوردید
موفق باشید