جمعه ۲ آذر
من همانم شعری از محمدجعفر محبعلی
از دفتر هجران نوع شعر
ارسال شده در تاریخ شنبه ۲۸ بهمن ۱۳۹۱ ۰۰:۰۵ شماره ثبت ۹۶۷۷
بازدید : ۷۴۲ | نظرات : ۵
|
دفاتر شعر محمدجعفر محبعلی
آخرین اشعار ناب محمدجعفر محبعلی
|
آمدي
و با نگاهت ديدم گفتي
چرا اينگونه اي
ولي من همانم
باهمان چهره
با همان رفتار
با همان تار و پود
و با همان عشق
حرفهايي تازه ميزدي
حرف تو نبود
و زبان زبان ديگري در دهان داشتي
گيسوانت در باد ميرقصيد
چشمهايت فرياد ميزد
دروغ بود كه گفتي
خسته ام
اي كاش نميامدي
واي كاش....
من دلتنگ
مات و مبهوت
وتو هواي جدايي در سر داشتي
چرا
دستم را جلو آوردم
عقب رفتي
و من تنها چقدر دلم تنها ماند
وقتي تو رفتي
با خودم عهد كردم تنها باشم
تنهاي تنها
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.