سایت شعرناب محیطی صمیمی و ادبی برای شاعران جوان و معاصر - نقد شعر- ویراستاری شعر - فروش شعر و ترانه اشعار خود را با هزاران شاعر به اشتراک بگذارید

منو کاربری



عضویت در شعرناب
درخواست رمز جدید

اعضای آنلاین

معرفی شاعران معاصر

انتشار ویژه ناب

♪♫ صدای شاعران ♪♫

پر نشاط ترین اشعار

حمایت از شعرناب

شعرناب

با قرار دادن کد زير در سايت و يا وبلاگ خود از شعر ناب حمايت نمایید.

کانال تلگرام شعرناب

تقویم روز

جمعه 7 ارديبهشت 1403
    18 شوال 1445
      Friday 26 Apr 2024
        به سکوی پرتاب شهرت و افتخار ،نجابت و اقتدار ... سایت ادبی شعرناب خوش آمدید مقدمتان گلباران🌹🌹

        جمعه ۷ ارديبهشت

        وادی عشق

        شعری از

        هللت

        از دفتر لحظه ای به سکوت زمان نوع شعر غزل

        ارسال شده در تاریخ سه شنبه ۱۹ اسفند ۱۳۹۹ ۱۳:۴۰ شماره ثبت ۹۶۴۵۵
          بازدید : ۱۰۴   |    نظرات : ۴

        رنگ شــعــر
        رنگ زمینه
        دفاتر شعر هللت
        آخرین اشعار ناب هللت

        امشب دخیل بسته ام به ماه اسمان تو
        قایق به اب انداخته ام دردریای طوفان تو

        در تکاپوی راه  موج ها شکستند قایقم 
        ساحل مرا آغوش گرفت از موج بی امان تو
         
        انچنان دیوانه ام چو پروانه در گرد شمع
        که اگر اشاره ای کنی جان را دهم به جان تو
         
        بلبل به باغ عاشقی نالد همی از داغ گل
        اخرمن چگونه نجوا کنم از دوری هجران تو
         
        تو برده ای ز من هوش و هم گوش را
         ای که پای بر رهت رود عقل به فرمان تو
         
        ا گر از عشق تو گویم افسانه ای تازه شود
        مجنون تر از من نیست در وادی عاشقان تو

        هر مرحله عشق دارد دری هر در دارد در ها
        کی به پایان می رسد این قصه هفت خان تو
         
        سلام در ارسال بعدیتان به سایت نام و فامیلی خودتانرا را نیز درج کنید در غیر این صورت از تایید اشعار بعدی شما معذوریم . مدیریت سایت
        ۲
        اشتراک گذاری این شعر

        نقدها و نظرات
        طوبی آهنگران
        چهارشنبه ۲۰ اسفند ۱۳۹۹ ۰۷:۵۷
        خندانک خندانک خندانک
        خندانک خندانک
        خندانک
        مجتبی شهنی
        چهارشنبه ۲۰ اسفند ۱۳۹۹ ۱۲:۰۴
        درود به شعر ناب خوووش آمدید خندانک
        مسعود میناآباد  مسعود م
        پنجشنبه ۲۱ اسفند ۱۳۹۹ ۱۶:۳۶
        سلام

        درود گرامی
        عید مبعث مبارک
        ---------------------------- خندانک
        بهروز ابراهیمیان
        جمعه ۲۲ اسفند ۱۳۹۹ ۰۴:۳۲
        درودها
        شاعر گرامی بسیار عالی بود خندانک
        تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.


        ارسال پیام خصوصی

        نقد و آموزش

        نظرات

        مشاعره

        کاربران اشتراک دار

        محل انتشار اشعار شاعران دارای اشتراک
        کلیه ی مطالب این سایت توسط کاربران ارسال می شود و انتشار در شعرناب مبنی بر تایید و یا رد مطالب از جانب مدیریت نیست .
        استفاده از مطالب به هر نحو با رضایت صاحب اثر و ذکر منبع بلامانع می باشد . تمام حقوق مادی و معنوی برای شعرناب محفوظ است.
        0