جمعه ۲ آذر
گل گچین شعری از اسماعیل پاسداریان
از دفتر شعرناب نوع شعر ترانه
ارسال شده در تاریخ چهارشنبه ۱۳ اسفند ۱۳۹۹ ۱۹:۵۲ شماره ثبت ۹۶۲۵۶
بازدید : ۱۴۱ | نظرات : ۹
|
دفاتر شعر اسماعیل پاسداریان
آخرین اشعار ناب اسماعیل پاسداریان
|
گل خنده گل بادوم
قصه عشق ما تموم
گل ریحون گل پسته
قلبم از پایه شکسته
گل زیتون گل وحشی
فکر نمیکردم که بدشی
گل نارنج گل گیلاس
زندگی بدونتم زیباست
گل انجیر گل انگور
سر تا پا هستی تو مغرور
گل مریم گل نرگس
دیگه من با تو هرگز
گل شب بو گل نیلوفر
دیگه من نمیام به اونور
گل پامچال گل قالی
قلبم از عشق تو خالی
گل سوسن گل لاله
دیگه من با تو محاله
گل میخک گل گردو
تو دیگه شدی مثل جادو
گل بید و گل پونه
هیچکس پیشت نمیمونه
گل دارچین گل نعناع
برو که باشی همیشه تنها
گل یونجه گل زیره
دلم از تو دلگیره
|
نقدها و نظرات
|
سلام خانم آهنگران بسیار ممنونم از نظر و لطف بیکران شما | |
|
سلام سپاس فراوان | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
ترانه زیبایی است
موفق باشید