يکشنبه ۴ آذر
نوستالژی شعری از مسعود مقدسی موج
از دفتر شعرناب نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ پنجشنبه ۷ اسفند ۱۳۹۹ ۰۲:۱۰ شماره ثبت ۹۶۰۵۸
بازدید : ۲۲۵ | نظرات : ۱۳
|
دفاتر شعر مسعود مقدسی موج
آخرین اشعار ناب مسعود مقدسی موج
|
ییاد ان ایام ک پیکان داشتیم
جمعه ها در خانه مهمان داشتیم
قرمه سبزی بود ماهانه ولی
املت و کوکو فراوان داشتیم
تور نروژ و شیلی و نروژ نبود
ما سفر در سطح استان داشتیم
ثلث اول ثلث دوم ثلث سوم
امتحانات فراوان داشتیم
در حمام ما یک تشت بود
در حیال خود ولی وان داشتیم
پای ما در جمع شلوارک نبود
ما درون خانه تنبان داشتیم
ان زمان فقر هم داشتیم ولی
عمدتا در دل خوشیها داشتیم
حرفی از برچسب اسلامی نبود
منتها کلی مسلمان داشتیم
کاش می شد بار دیگر مثل قبل
پیش خود مامان و بابا داشتیم
|
نقدها و نظرات
|
ممنونم از شما بانو و نگاهتون | |
|
ممنون دوست عزیز نگاهتون زیباست روز پدر بر شما هم مبارک باد | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
بسیار زیبا و خاطره انگیز بود
مبین مشکلات جامعه
دستمریزاد