جمعه ۲۵ آبان
اوقات کم شعری از نادر اقبال
از دفتر انتها نوع شعر بحر طویل
ارسال شده در تاریخ پنجشنبه ۲۳ بهمن ۱۳۹۹ ۱۹:۱۵ شماره ثبت ۹۵۵۵۵
بازدید : ۳۷۳ | نظرات : ۱۲
|
آخرین اشعار ناب نادر اقبال
|
در این اوقات کم، کوله بارت را محکم و مستحکم و هر روزه، ایمان را تازه و بی اندازه.قبل از زوال جسم و عقل ، همچون پرهیزگاران هوشیار و بیدار، بدیهایت را با درایت از روی رضایت جبران و از حماقت پشیمان و بر عهدت نیکو پیمان.مرگ و پیری ناگزیر بر همه سرازیر، نه توان فرار و نه قرار، پس چون احرار به راستی و درستی اصرار و بر آن استمرار.
در این دار مکافات، وجودت را از خرافات و انحرافات پاک و برای رهایی از اشتباه و گناه کتب آسمانی را چراغ راه و آنها را پناه گاه و تکیه گاه. از شرک به خالق و رازق به هر توجیه و بهانه ای ویا افسانه ای اجتناب و راه و روش یکتاپرستی را اکتساب و با یکتاپرستان مهربانی و رفاقت، واز آن ها بی نهایت حمایت.
نادر اقبال
|
نقدها و نظرات
|
درود بر شما و سپاس | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
آموزنده و زیباست