- امید مبهم:
نمی دانم،
آیا باورت میشود
هنوز وُ،
هر روز،،،
--بعد از سالها،
تلفنم را شارژ می کنم،
به امیدی مبهم؟!
♡
تو اما،،،
تماس نمیگیری!
ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
- زیباییات:
زیباییات دردناک است،
زخمی بر دل دارند
-- مردهایی که تو را دیدهاند!
...
از درد عشق تو،
-- یا میمیرند،،،
یا که شاعر!!!
ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
- تابوت:
مینگرد مرا،،،
-- تنهایی طویل!
نگاهش رعشه میاندازد،
بر تنم...
...
باور کن!
این خانه،
تابوتی است سیاه...
زیر خروارها خاک،،،
-- بی تو!!!
ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
- دلخوشی:
کدامین انسان ابله
پرچین ساخت؟
یا که دیوار؟
که امروز اینچنین،،،
-- دلخوش باشیم،
به پنجرهای!
ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
- نبرد با تاریکی:
مهتاب باشد،
-- یا آفتاب؛
فرقی نمی کند
من،،،
شعر هایم را
برای شمع هایی می نویسم که؛
در نبرد با تاریکی،
-- شهید شدهاند!
ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
- عشق را:
هر روزِ من
آبستن خیال دیشب است
که عشق را
تا صبح،
همآغوشی کردهام
به خیال...
#سعید_فلاحی (زانا کوردستانی)
#هاشور_در_هاشور
میلاد حضرت ام ابیها
فاطمه زهرا
مبارک باد