جمعه ۲۵ آبان
|
دفاتر شعر سعید صادقی (بینا)
آخرین اشعار ناب سعید صادقی (بینا)
|
اوضاع ما همیشه به سامان دیگری ست
سامان نگو سفینه به فرمان دیگری ست
تا اختیار بنده بیفتد به کار خیر
بینم حساب بنده به دامان دیگری ست
منت گذار عارف و راهی نشان بده
آیا عطای خواجه به پیمان دیگری ست؟
در کار خیر حاجت هیچ استخاره نیست
ماندم قضا چگونه به سلمان دیگری ست
بیدل شدم که خیر کنم در فراغ بال
خیری چنین روانه به پژمان دیگری ست
|
|
نقدها و نظرات
|
عرض سلام و ادب و احترام خدمت استاد بزرگوارم جناب استکی عزیز سپاسگزارم | |
|
بله از حضرت حافظ بود که لحاظ نکردم ببخشید | |
|
ممنونم مجتبی جان | |
|
بزرگواری از شماست به مهر خواندید خانم آهنگران عزیز | |
|
سلام از بنده است بزگوار نگاه محبت آمیزتان مستدام | |
|
سلام محمد جان حضور تو زیباست ممنونم ازت دوست جان | |
|
سلام جناب ناظمی عزیز و بزرگوار ممنونم ازتون | |
|
برقرار باشید خانم مصلح گرامی زنده باد | |
|
درود بر شما خانم کاسیانی عزیز | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
زیبا و جالب بود
جسارتا تضمین مشخص نشده؟