سه شنبه ۱۵ آبان
گل مهتاب شعری از علیرضا عالمی
از دفتر شالیزار نوع شعر ترانه
ارسال شده در تاریخ چهارشنبه ۸ بهمن ۱۳۹۹ ۱۴:۰۴ شماره ثبت ۹۴۹۹۱
بازدید : ۴۴۷ | نظرات : ۱۰
|
آخرین اشعار ناب علیرضا عالمی
|
نگاه تو توی شب بی مهتابم
من با شب گریه هام بی تابم
دلم شعری جدید میخواهد
توی این هوا هوایی تازه میخواهد
تماشا کن سکوتی رو لب هامه
تو باشی مرهمی رو غم هامه
تو هستی حال من خوبه
شب هام با تو مهتابه
وقتی تو رو توی آغوشم میگیرم
عشق تو رگ هامه دوست دارم بمیرم
تو زیبایی ، تو بودی که من بودم
تو نقاشی طبیعت توی خوابم تو رو دیده بودم
تماشایی ترین ، ای گل مهتاب تو رو هر دم میبویم
تو وقتی که خوابیدی انگار مهتاب خوابیده تو رو من میبویم
جهان با عطرِ تن تو خوش عطر میشه
گل لبخند سمت من سرریز میشه
من با لای لای های تو توی این شب های سرد میخوابم
هر چند همه روزها شبِ برای ما ولی تو هستی که من راحت میخوابم
نگاه کن به اطراف تو همه جا پر از التحابه
نگاه کن مفهوم عشق توی این جهان روی آبه
نگاه کن این روزگار ما رو به قهقرا داره میبره
عجب هوا اینجا سنگینه نفس هام میگیره
دارم با درد هام میمیرم چه خوب هستی کنارِ من
توی هستی قلبم آروم میگیره فردا روشنِ برای من
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
خیلی طولانی نیست؟