سایت شعرناب محیطی صمیمی و ادبی برای شاعران جوان و معاصر - نقد شعر- ویراستاری شعر - فروش شعر و ترانه اشعار خود را با هزاران شاعر به اشتراک بگذارید

منو کاربری



عضویت در شعرناب
درخواست رمز جدید

معرفی شاعران معاصر

انتشار ویژه ناب

♪♫ صدای شاعران ♪♫

پر نشاط ترین اشعار

حمایت از شعرناب

شعرناب

با قرار دادن کد زير در سايت و يا وبلاگ خود از شعر ناب حمايت نمایید.

کانال تلگرام شعرناب

تقویم روز

چهارشنبه 7 آذر 1403
  • روز نيروي دريايي
26 جمادى الأولى 1446
    Wednesday 27 Nov 2024
      مقام معظم رهبری سید علی خامنه ای و انقلاب مردمی و جمهوری اسلامی ایران خط قرمز ماست. اری اینجا سایت ادبی شعرناب است مقدمتان گلباران..

      چهارشنبه ۷ آذر

      تکرار می شوم

      شعری از

      احمد حسنی

      از دفتر چرخ و فلک نوع شعر غزل

      ارسال شده در تاریخ ۲ هفته پیش شماره ثبت ۱۳۳۵۴۷
        بازدید : ۵۲   |    نظرات : ۷

      رنگ شــعــر
      رنگ زمینه
      دفاتر شعر احمد حسنی
      آخرین اشعار ناب احمد حسنی

      تمام شبم سکوت است و من در فریاد خویش
      دفن می شوم
      دفن می کنم سکوتم را.
      تا لحظه ی صبح چشم در چشمان آینه به جهان آینه وار می نگرم؛
      آینه در من می بیند خویش را
      من آینه ای در او.
      تکرار می شود این چرخش من و این ثانیه ها
      تکرار می شوم.
      تا عروج خورشید از مدار آسمان
      تا شبی دگر متولد شود.
      و من در همان نقطه زمان ایستاده ام
      تماشا می کنم خود را در شبی که صبح می شود
      و صبحی که  شب می شود.
      و تکرار می کند مرا؛ در چرخش ساعت ها
      و تکرار می کند و تکرار می شود
      و تکرار می شوم
      #احمد_حسنی
      ۲
      اشتراک گذاری این شعر

      نقدها و نظرات
      عباسعلی استکی(چشمه)
      ۲ هفته پیش
      درود بزرگوار
      جالب و زیباست
      در گذر عمر خندانک
      شاهزاده خانوم
      ۲ هفته پیش
      فک می‌کنم اگه می ... می‌نگرم را حذف کنید بد نباشععع...

      تا لحظه ی صبح چشم در چشمان آینه به جهان آینه وار نگرم...

      در فریاد خویش دفن شدن و سکوت رو دفن کردن... شکل عجیبی داده به دلنوشتعع...

      درود بر شما خندانک
      تکرار بااحساسی‌ست خندانک
      موفق باشید خندانک
      فرامرز عبداله پور
      ۲ هفته پیش
      درود
      مثل همیشه
      زیبا و دلنشین
      سروده اید
      ⚘⚘⚘⚘
      رقص قلمتان ابدی
      محمد باقر انصاری دزفولی
      ۲ هفته پیش
      با سلام
      بسیارعالی
      شاعروادیب گرامی
      درود درود
      خندانک خندانک خندانک
      ابوالحسن انصاری (الف رها)
      ۲ هفته پیش


      درود برشما خندانک خندانک خندانک
      احمد حسنی
      ۲ هفته پیش
      درود دوستان عزیز ممنونم بابت نقد و نظر شما
      سپاسگذارم
      علی مزینانی عسکری
      ۲ هفته پیش
      درود بر شما
      احسنت
      خندانک خندانک خندانک
      تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.


      ارسال پیام خصوصی

      نقد و آموزش

      نظرات

      مشاعره

      کاربران اشتراک دار

      کلیه ی مطالب این سایت توسط کاربران ارسال می شود و انتشار در شعرناب مبنی بر تایید و یا رد مطالب از جانب مدیریت نیست .
      استفاده از مطالب به هر نحو با رضایت صاحب اثر و ذکر منبع بلامانع می باشد . تمام حقوق مادی و معنوی برای شعرناب محفوظ است.
      2