سایت شعرناب محیطی صمیمی و ادبی برای شاعران جوان و معاصر - نقد شعر- ویراستاری شعر - فروش شعر و ترانه اشعار خود را با هزاران شاعر به اشتراک بگذارید

منو کاربری



عضویت در شعرناب
درخواست رمز جدید

اعضای آنلاین

معرفی شاعران معاصر

انتشار ویژه ناب

♪♫ صدای شاعران ♪♫

پر نشاط ترین اشعار

حمایت از شعرناب

شعرناب

با قرار دادن کد زير در سايت و يا وبلاگ خود از شعر ناب حمايت نمایید.

کانال تلگرام شعرناب

تقویم روز

سه شنبه 4 ارديبهشت 1403
    15 شوال 1445
      Tuesday 23 Apr 2024
        به سکوی پرتاب شهرت و افتخار ،نجابت و اقتدار ... سایت ادبی شعرناب خوش آمدید مقدمتان گلباران🌹🌹

        سه شنبه ۴ ارديبهشت

        زن همیشه شب هایم

        شعری از

        موسی ظهوری آرام(آرام)

        از دفتر در سوک باران نوع شعر سپید

        ارسال شده در تاریخ سه شنبه ۷ بهمن ۱۳۹۹ ۲۲:۴۸ شماره ثبت ۹۴۹۶۶
          بازدید : ۱۵۶   |    نظرات : ۶

        رنگ شــعــر
        رنگ زمینه
        دفاتر شعر موسی ظهوری آرام(آرام)

        ای زن همیشه ی شب های شعر و شراب
        تو که هرشب
        تمنای خیال لبانت
        از هم آغوشی پروانه و نسترن
        قصه ها می گفت
        مگر نمی بینی ماه
        (یاردیرین شب)
        به گوش ظلمت
        ترانه سکوت می خواند
        شب را دریاب
        تا سپیده راهی نیست
        ساعتی دیگر
        بانگ موذن
        خواب خفتگان را می آشوبد
        شب را دریاب
        تا هیاهوی کوچه راهی نیست
        چیزی بگو 
        حرفی بزن
        ازهمیشه
        آیه ای از تقدس باران
        قصه ای
        از شهر آینه ها
        ترانه ای
        از طراوت دریا
        و عطر بوسه
        شب را دریاب
        تا خواب آخرین ستاره
        راهی نیست
        ۴
        اشتراک گذاری این شعر

        نقدها و نظرات
        مجتبی شهنی
        پنجشنبه ۹ بهمن ۱۳۹۹ ۱۱:۲۷
        درود شاعر بزرگوار
        بسیار
        زیبا
        بود خندانک
        مجتبی شهنی
        پنجشنبه ۹ بهمن ۱۳۹۹ ۱۱:۲۷
        خندانک خندانک خندانک خندانک خندانک
        طوبی آهنگران
        پنجشنبه ۹ بهمن ۱۳۹۹ ۱۵:۱۶
        سلام جناب ظهوری
        زیبا ست شعر تان
        دورود بر شما
        طوبی آهنگران
        پنجشنبه ۹ بهمن ۱۳۹۹ ۱۵:۱۶
        خندانک
        طوبی آهنگران
        پنجشنبه ۹ بهمن ۱۳۹۹ ۱۵:۱۶
        خندانک
        محمد قنبرپور(مازیار)
        جمعه ۱۰ بهمن ۱۳۹۹ ۱۵:۴۶
        بازهم عالی و زیبا و پراحساس خندانک
        تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.


        (متن های کوتاه و غیر مرتبط با نقد، با صلاحدید مدیران حذف خواهند شد)
        ارسال پیام خصوصی

        نقد و آموزش

        نظرات

        مشاعره

        کاربران اشتراک دار

        محل انتشار اشعار شاعران دارای اشتراک
        کلیه ی مطالب این سایت توسط کاربران ارسال می شود و انتشار در شعرناب مبنی بر تایید و یا رد مطالب از جانب مدیریت نیست .
        استفاده از مطالب به هر نحو با رضایت صاحب اثر و ذکر منبع بلامانع می باشد . تمام حقوق مادی و معنوی برای شعرناب محفوظ است.
        0