جمعه ۲ آذر
روزها فکر توام شعری از شهاب قنبری
از دفتر شعرناب نوع شعر نیمائی
ارسال شده در تاریخ پنجشنبه ۱۱ دی ۱۳۹۹ ۲۰:۵۵ شماره ثبت ۹۴۰۲۲
بازدید : ۱۹۴ | نظرات : ۵
|
آخرین اشعار ناب شهاب قنبری
|
روزها
فکرِ تو ام دَر همه جا
تو مَرا میخوانی
با صدای پَرِ هر پرنده ای در پرواز
با صدای قطراتِ باران
با صدای هر باد
یادِ تو می افتم
شب ها در پسِ این جنگلِ انبوه کواکب هر دَم
ذکرِ نامت گویم
و تنم لرزان است
و دلم هم نگران میشود از این افکار
که شود؟یا نشود؟
تو خودت میدانی
روحِ من با نفَسِ عشقِ تو آباد شده
در جلوی چشمم
خیره بر آیینه ها
تو به یادم آیی
تیشه ای خواهم زد
بر سرِ هر کوهی
که نخواهد من و تو
ما بشویم
تو مرا حضرت باران شده ای
که گاه و بی گاه
میخوری بر سر ایوان خیالم جانا
بر حذر باش
ز دوری و فراق
باز هم میگویم
تو مرا حضرت باران شده ای
تو مرا حضرت باران شده ای
#سام_الفت
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
نیمایی زیبا دلنشین خوش پرداخت و آهنگینی سرودید
با احساسی زُلال و ارزشنگار
سلامت باشید و دلشاد