پنجشنبه ۱ آذر
برهوت زندگی شعری از ابراهیم اخوندی
از دفتر حقیقت ها نوع شعر نیمائی
ارسال شده در تاریخ دوشنبه ۱ دی ۱۳۹۹ ۱۳:۳۵ شماره ثبت ۹۳۶۲۸
بازدید : ۳۰۹ | نظرات : ۲۴
|
آخرین اشعار ناب ابراهیم اخوندی
|
🔶برهوت زندگی
مرد آن روز میمیرد
آن روزکه دست خالی، ره خانه در پیش گیرد
آن روز، که شب هایش را سر در گریبان گیرد
از این تن خسته روحی شکسته میماند
ما قله بی خیالی را فتح کرده ایم بر دشت
ما سیر آب میشویم از خاک این صحرا
گر روح این مرد ،از روح فرشته باز جان گیرد
چون تو گویی که جوان گشت
و نیروی جوانی در بدن گیرد
باز با کدام طوفان زندگی دست در بدن باشد؟
ما مست و مدهوش زهر زندگانی هستیم
از روی ابر های سیاه آسمانی
در پی نشانه هایی بی نشان هستیم
همه خود را گم کرده ایم
و چند روزیست
در پی گم کرده ای بی نام و نشان هستیم
خبر از روزهای دیرین ندارد هیچ کس
خبر از آن شادی
خبر از آن شوق و زیبایی و آزادی
#ابراهیم_آخوندی(آریا)
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
بسیار زیبا و مبین مشکلات جامعه بود