پنجشنبه ۱ آذر
|
آخرین اشعار ناب ابراهیم اخوندی
|
🔶💠شوق پیروزی
ای ره گم کرد گان ،کجایید؟
از جان این مردم
چه میخواهید؟
خدا را بنده ی خود کردید
این همه ظلم کردید
برای لحظه ای قدرت
چه خون ها که به پا کردید
آتش وجودتان شعله میزند هر بار ،
برای این مردم
شما خود هیزمید و آتش بیار
خدا را بنده ی خود کردید
این همه ظلم کردید
ای روز حق خواهی
پایان بده، به این تباهی
از پس ابر سیاهی
بتابان خدایا نور هدایت
که ما جان و تن خسته ایم
از این همه ظلم و جنایت
خدا را بنده ی خود کردید
این همه ظلم کردید
ای ره گم کرد گان کجایید؟؟
از جان این مردم چه میخواهید؟؟
خدایا به حق یکتا بودنت
به حق خدایی و خدا بودنت
بتابان بر سر این
ره گم کرده گان
ذره ای از نور هدایت
ابراهیم آخوندی
|
|
نقدها و نظرات
|
سلام و درود خدمت شما استاد گرامی خیلی ممنون از نظر مساعد شما
| |
|
سلام و درود خدمت شما استاد گرامی یک کم ویرایش هم کردمش بعد از اینکه فرستادش و لی خب ویرایش ها رو نتوستم بفرستم یا اضاف کنم
| |
|
سلام و درود خدمت شما بزرگوار خیلی ممنون از نظر لطف شما | |
|
سلام درود بی کران خدمت شما بزرگوار خیلی ممنون از لطف شما | |
|
درود به شما بزرگوار خیلی ممنون از حضور شما لطف کردید | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
بسیار زیبا و مبین مشکلات جامعه بود