شنبه ۳ آذر
غم شعری از ستاره حیدری
از دفتر رهگذر خاطره ها نوع شعر
ارسال شده در تاریخ سه شنبه ۱۰ بهمن ۱۳۹۱ ۲۰:۱۲ شماره ثبت ۹۳۳۳
بازدید : ۹۷۳ | نظرات : ۲۳
|
آخرین اشعار ناب ستاره حیدری
|
غم
منم آن ساحل خاموش و خسته
که توفان در گریبانش نشسته
نگاهم پر ز موج حسرت و غم
ز بغضی که گلویم را شکسته
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.