شنبه ۳ آذر
پاییز شعری از ستاره حیدری
از دفتر رهگذر خاطره ها نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ شنبه ۸ آذر ۱۳۹۳ ۰۰:۵۷ شماره ثبت ۳۲۲۰۷
بازدید : ۷۷۸ | نظرات : ۶۸
|
آخرین اشعار ناب ستاره حیدری
|
هوا گویا پر از اندوه و درد است
غم و اشک و فغان و آه سرد است
قناری در قفس خاموش گشته
بهار اینجا همان پاییز زرد است
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.