با فرمایشاتتان در خصوص دفاع از مرزها و ماهیت ملی عمیقا همسو و همنظرم ..
باری
،گاه مواردی هست که بیش ازین نمیتوان به آن ورود کرد ..مانند تحریکات و لفاظیها بر علیه یهودیان جهان ، که علارغم محدودیت جمعیت امروز،بزرگترین قدرت پنهان و گاه آشکار جهانند ، در واقع اگر چنین بپنداریم که در طی چند دهه ی اخیر ، اسرائیل توان حمله ی نظامی به ایران را نداشته است ،حال یا بایلوژیک یا هسته ای و یا ..، ساده انگاریست
اینکه گمان کنیم ، میتوانیم با علم اندک و محدود خود جامعه ی بین المللی را به جلوگیری از جنگی نو در منطقه دعوت کنیم و در سوی دیگر ،اصرار به ساخت سلاح اتمی داشته باشیم ، با عرض پوزش مضحک است
و اگر در فراسوی همه اینها فکر کنیم که امریکا ،بزرگترین عامل کودتاهای سرتاسر جهان و عامل مستقیم و غیر مستقیم جنایات مردمی خاورمیانه ، برای ما مردم ایران دایه ای به از مادرست!! سفیهانه اندیشیده ایم ..
اما ،نخبه کشیهای داخلی ،فراتر از مرگ زودهنگام یک محقق است ادیب گرامی ، و شاید افراد ایرانی به اقصانقاط،جهان مهاجرت میکنند و ژن هوشمند و زیبای خود را به اشتراک میگذارند و خزانه ی ژنی ما را گسترده تر میکنند !!،اما عشق به وطن یک احساس مقدس و در عین حال غریزیست ،دریغا به روزگاری که مردمان ما خالی از این عاطفه و هویت باشند..
بله، چه مقوله ی مادی ای در عالم امکان ارزنده تر از جان آدمیست که آن را برای میهن فدا کند!
پوزش از بیش نگاری در پیج شاعرانه و احساسمند جنابتان
با مهر
باور کن اصلن روی سخنم حضرت عالی نبود و خوب شد گفتید،زیرا شما بیشتر از من جانبازها و شهدا و رزمندگان را درک می کنید .حتی دولتیها هم و ما مردم چقدر در مادیات حل شدیم و شهدا برای چه رفتند .قبول داری بیشتر این مشکلات خود ما هستیم چقدر احتکار و اختلاس و کلاهبرداری اتفاق می افته و اگر اینچنین نبود این فشارها نبود.
آقای قنبرپورعزیز یه کم اگه فکر کنیم ،امریکاییها در زمان قبل از بحث هسته ای و موشکی به راحتی هواپیمای مسافربری را زدند و سکوهای نفتی را در دو ساعت نابود کردند و اما به یمن دانشمندان هسته ای و ... ما به اون درجه رسیدیم که ناو امریکایی جز یک سیبل نیستند و پایگاهای آنها در هرجا هدف هستند و این یعنی اقتدار
خیلی عذر می خوام که من اینها را به شما می گم زیرا شما خود آنها را لمس کرده و از خانواده ی معزز شهدا و جانبازانید من همیشه می گم که اینها حق زیادی به گردن ما دارند و کشوری با این اقتدار اگر چه به سبب تحریمها و کرونا در رنج است اما با جانفشانی این عزیزان ایستاده است و گرنه عراقیها برای جدا کردن خوزستان از ایران جنگ را به راه انداختند...