شنبه ۳ آذر
انکار عشق شعری از آذر مهتدی
از دفتر فریاد نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ شنبه ۱۵ آذر ۱۳۹۹ ۰۰:۱۷ شماره ثبت ۹۲۹۹۹
بازدید : ۳۷۹ | نظرات : ۱۴
|
آخرین اشعار ناب آذر مهتدی
|
عشق را می شود انکار کرد
شاخه های ترد
احساس ترا پر بار کرد
می شود لبخند زد اما توی دل
گریه های ممتد و تکرار کرد
خانه را از عطر گل سرشار کرد
در درون خویش
ناله ی بسیار کرد
می شود عاشق شد و
عاشق نماند
می شود هم خویش و هم
غیر خوار کرد
می شود اما نه با
این حس خام
آدمیت پس چه باشد ؟
جز شعور
عشق خود کاری کند با آدمی
دورمانی از گزند هر غرور
می کند در بند دل جانت اسیر
دور باشی از قدم در هر مسیر
هرچه می گویی به نام او رسی
هرچه بینی هر کجا باشد نفیر
14آبان 99
آذر.م
|
نقدها و نظرات
|
درود بر شما سپاس از حضور سبزتان 🌼🌼🌼🌼 | |
|
درود بر شما چشمتان زیبا می بیند . حضورتان سبز | |
|
درود بر شما سپاس از حضور سبزتان ممنون از نظرتان 🍀🍀🍀 | |
|
درود بر شما سپاس از نگاه و حضورتان | |
|
درود بر شما سپاس بیکران حضورتان سبز | |
|
سلام دوست نازنین سپاس از حضور سبزتان همیشه شادو سلامت زندگیت شاعرانه و زیبا | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
دلنوشته بسیار زیبا و سرشار از احساس بود
دستمریزاد
موفق باشید