پنجشنبه ۱ آذر
خواستگاری شعری از عباسعلی استکی(چشمه)
از دفتر طنز نوع شعر دلنوشته
ارسال شده در تاریخ پنجشنبه ۸ آبان ۱۳۹۹ ۲۰:۵۸ شماره ثبت ۹۱۷۱۲
بازدید : ۱۵۸۰ | نظرات : ۰
|
دفاتر شعر عباسعلی استکی(چشمه)
آخرین اشعار ناب عباسعلی استکی(چشمه)
|
گفته میشود
کورش پارسی را
ملکه ازبک کشت
به خواستگاری چشمانش رفته بود
اما
در امواج گیسوانش غرق شد
و از آن زمان تا امروز
این قصه تکرار می شود
و خفگی مردان بیچاره
در طوفانهای سهمگین زنانه
دیده نمیشود
بیچاره آقایان مظلوم
|