يکشنبه ۲۷ آبان
پاییز شعری از رضا عزیزی (رهگذر)
از دفتر شعرناب نوع شعر سپید
ارسال شده در تاریخ سه شنبه ۶ آبان ۱۳۹۹ ۲۳:۱۰ شماره ثبت ۹۱۶۳۷
بازدید : ۳۶۰ | نظرات : ۱۱
|
دفاتر شعر رضا عزیزی (رهگذر)
آخرین اشعار ناب رضا عزیزی (رهگذر)
|
#پاییز
چقَدَر برگ افتاده وُ بیت
،افتاده وُ اشعارِ پر از داغ...
به پای تو که
بیگانه شدی...
، سخت شدی...،
چوب شدی...،
باز
مثل تبر ... ،
بر تن این شعر نزن زخم
نزن داغ
نزن ضربه ی خود... آه!..
برگ و بار غزلم رفت به یغما...
ببین بغض ...
ببین درد...
ببین ناله ی دل را...
قسمت این بوده
که در آخر این قصه فقط بغض بپاشی...!!!؟؟
قسمت این بوده
که تو در آخر این قصه نباشی...!!؟؟؟
قسمت این بوده
که شعرم ز تو هی شاخه بگیرد
ز تو هی برگ بگیرد ...
قسمت این بوده
که شعرم ، غزلم،
آخر این قصه بمیرد
و دلی باز بگیرد ...
قسمت این بوده
که با بغض ...
که لبریز بریزد..
قسمت این بوده
که این شعر
به پای تو
به پاییز بریزد ...
#ر_ع(رضاعزیزی)
#رهگذر
چقَدَر برگ افتاده وُ بیت
،افتاده وُ اشعارِ پر از داغ...
|
|
نقدها و نظرات
|
درودهاااا سپاس از حضورتان | |
|
درودهاااا سپاس از حضورتان | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
بسیار زیبا و خوش آهنگ بود
دلنشین و شورانگیز
دستمریزاد