سایت شعرناب محیطی صمیمی و ادبی برای شاعران جوان و معاصر - نقد شعر- ویراستاری شعر - فروش شعر و ترانه اشعار خود را با هزاران شاعر به اشتراک بگذارید

منو کاربری



عضویت در شعرناب
درخواست رمز جدید

اعضای آنلاین

معرفی شاعران معاصر

انتشار ویژه ناب

♪♫ صدای شاعران ♪♫

پر نشاط ترین اشعار

حمایت از شعرناب

شعرناب

با قرار دادن کد زير در سايت و يا وبلاگ خود از شعر ناب حمايت نمایید.

کانال تلگرام شعرناب

تقویم روز

جمعه 7 ارديبهشت 1403
    18 شوال 1445
      Friday 26 Apr 2024
        به سکوی پرتاب شهرت و افتخار ،نجابت و اقتدار ... سایت ادبی شعرناب خوش آمدید مقدمتان گلباران🌹🌹

        جمعه ۷ ارديبهشت

        خاطر خواه

        شعری از

        جاسم ثعلبی (حسّانی)

        از دفتر پرواز در شب نوع شعر چهار پاره

        ارسال شده در تاریخ دوشنبه ۵ آبان ۱۳۹۹ ۱۳:۳۰ شماره ثبت ۹۱۵۶۹
          بازدید : ۵۴۳   |    نظرات : ۱

        رنگ شــعــر
        رنگ زمینه

        تو بگو که خاطرم برات عزیزِ
        دل شکستنم واست لذیذِ
        چه خبر سیر شدن چنگِ لبات
        تو که رفتی نمی خواد اشکت بریزه
        ...
        من اسیرِ تو شدم تو آهِ دردی
        کوچه ول شدی چرا بی من می گردی
        آخه این قول و قرارت بی مروّت
        تو که دلسردی چرا راهم می بندی
        ...
        جان من بگو چرا دلواپسی
        تو دلت شده چرا مهرِ کسی
        نگو افسرده شدم به یادِ تو
        خاطراتِ تو شده دل هوسی
        ...
        می بینم یه روز شاد و یه روز غمی
        تو که خواطر خواه رنگِ مأتمی
        به اشاره تو جدا شدی چرا
        تو فرشته ای شبیهِ آدمی
        ...
        واقعاً عشقِ تو افتخار داره؟
        آسمونم بی تو کم کم می باره
        خسته ام از زندگیت بسّه دیگه
        کاشکی سنگِ دلت کم نیاره
        ...
        رو یِ ساحلِ کنارت تو ندیدی ردِّ پام
        تو لیاقت نداری با من بمونی آشنام
        دیونه کنارِ دریا خودنمایی کردی زود
        حرفِ تو باور ندارم خوش خماری بی وفام
        ...
        دیگه گل خندیدنت اثر نداره
        دیگه رویا گفتنت سفر نداره
        تو بمون با خاطراتِ خوب و بد
        شب نشینی با دلم سحر نداره
        ...
        جاسم ثعلبی (حسّانی)16/07/1399
         
         
         
         
        ۲
        اشتراک گذاری این شعر
        ۳ شاعر این شعر را خوانده اند

        آرمان پرناک

        ،

        حمید غرب

        ،

        عباسعلی استکی(چشمه)

        نقدها و نظرات
        عباسعلی استکی(چشمه)
        سه شنبه ۶ آبان ۱۳۹۹ ۲۳:۲۷
        درود استاد عزیز
        شورانگیز و زیبا بود
        جسارتا فکر کنم
        عزیزه لذیه بوده خندانک
        تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.


        (متن های کوتاه و غیر مرتبط با نقد، با صلاحدید مدیران حذف خواهند شد)
        ارسال پیام خصوصی

        نقد و آموزش

        نظرات

        مشاعره

        کاربران اشتراک دار

        محل انتشار اشعار شاعران دارای اشتراک
        کلیه ی مطالب این سایت توسط کاربران ارسال می شود و انتشار در شعرناب مبنی بر تایید و یا رد مطالب از جانب مدیریت نیست .
        استفاده از مطالب به هر نحو با رضایت صاحب اثر و ذکر منبع بلامانع می باشد . تمام حقوق مادی و معنوی برای شعرناب محفوظ است.
        0