پنجشنبه ۱ آذر
پاییز شعری از مریم کاسیانی
از دفتر سقطِ سکوت نوع شعر دلنوشته
ارسال شده در تاریخ شنبه ۱۹ مهر ۱۳۹۹ ۰۲:۴۳ شماره ثبت ۹۰۹۶۶
بازدید : ۷۰۶ | نظرات : ۲۴
|
آخرین اشعار ناب مریم کاسیانی
|
🍂پاییز !!
پاییزِ مِهر ریز
کاش غم را از مَن
باهمه ی برگ هایِ خزان زده
بِتکانی ...
پَنَپَ: از چشمانم😏😒
مریمکاسیانی
|