پنجشنبه ۱ آذر
دلبر شعری از مریم کاسیانی
از دفتر ترانه نوع شعر ترانه
ارسال شده در تاریخ حدود ۱ ماه پیش شماره ثبت ۱۳۳۱۹۱
بازدید : ۳۸۶ | نظرات : ۰
|
آخرین اشعار ناب مریم کاسیانی
|
تو تک تکِ سلول های من
ذرّات عشقِ که فراوونِ
غرقِ نفس کرده دلم رو که
یک عمر می دیدم فقط خونِ
با بی قراری هام پُل میشم
وقتی که دل زُل میزنه سمتت
وقتی که بارونی میشه چشمم
وقتی که بارونی میشه چشمت
جونم برات در میره خوبِ من
قربونِ چشمایِ غزل خیزت
قربونِ لب های عسل ریزت
قربونِ لبخند و همه چیزت
آغوشِ تو درمونِ دردامه
عشقت همون چیزی که می خوامه
دنیا خلاصه میشه تو چشمات
خوش شانسیِ امروز و فردامه
بی رحمیِ دستایِ دنیا رو
با مهرِ تو سر می کنم جونم
عشقو فقط تو معبدِ لطفِ
چشمِ تو باور می کنم جونم
چشمات سمتِ من که می چرخه
تقدیرِ بودن روبه روم میشه
دور میشم از صادق از اقبالش
زنده به گوریمم تموم میشه
آغوشِ تو درمونِ دردامه
عشقت همون چیزی که می خوامه
دنیا خلاصه میشه تو چشمات
خوش شانسیِ امروز و فردامه
مریم کاسیانی
|