چهارشنبه ۱۶ آبان
پاییز شعری از حوریا مسیحی
از دفتر در انتظارِ عشق نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ جمعه ۴ مهر ۱۳۹۹ ۱۰:۳۲ شماره ثبت ۹۰۵۰۳
بازدید : ۳۷۷ | نظرات : ۱۷
|
آخرین اشعار ناب حوریا مسیحی
|
میگفت،ببیــن آق مرتضـی دلبــرے ڪہ با اومدنش
جـونِ زندگی ڪردن بهـت میـده،
با رفتنـش جـونتـو میگیــره...
آق مرتضی،خوش به حـال خودت ڪہ
سنگ شدی نمیفهمے دلــبر چیـہ،
دیدی بهت گفتم ایـن پایــیز،بازیشـہ
وگــرنہ ڪے پایــیز میاد همــہ رفتناشونو
میزارن برا پاییز....
همیــن دلبــر ما اد گذاشت اول پایــیز رفـت،
با همین زرد و نارنجیـا
آتیشمون زد آق مرتضی...
#حوریا_مسیحی🌿🌱
|
نقدها و نظرات
|
ممنون از نگاهتون | |
|
ممنون از شما دوست عزیز | |
|
ممنون از شما بزرگوار | |
|
ممنون پاییز شما نیز به کام و غمتون کم | |
|
سلام ممنون | |
|
زنذه باشید | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
دلنوشته زیبایی است
دستمریزاد