يکشنبه ۴ آذر
رقصِ مُرید شعری از بهمن بیدقی
از دفتر شعرناب نوع شعر آزاد
ارسال شده در تاریخ چهارشنبه ۲ مهر ۱۳۹۹ ۰۷:۵۹ شماره ثبت ۹۰۴۴۴
بازدید : ۲۹۸ | نظرات : ۸
|
آخرین اشعار ناب بهمن بیدقی
|
رقصِ مُرید
همچو مُرید باید
با سازِ دوست رقصید
امنیتِ حضورش
حالی به جان ، بخشید ،
از شدت اش دیدم
روحم ز شوق رقصید
ای دوستان بیائید
موقعِ آن کنون است
با هم که جنگ نداریم
درنتیجه باید ، دراین هوای عالی
با سازِش اش رقصید
همه سماع کنانیم
سرگیجه نیز هرگز
می چرخیم و می چرخیم
از بهرِ سعادت
باید به سازَش رقصید
لذت دراین سماع است
لذت دراین ، آهنگ
ریتمِ خدایی ، آنچنان قشنگ است
هرکه شنید با دل
با ساز او رقصید
زیباترین لحظه ، لحظه ی عاشقانه ست
آن صبح ، خاطره شد
او بود و من و سحر
در بین یک نمازی
دیدم که قلبم رقصید
مطیعِ محض باید
دراین ، میهمانی
نوازنده فقط اوست
با ساز او باید ، از تهِ دل رقصید
بهمن بیدقی 99/6/28
|
نقدها و نظرات
|
باسلام وعرض ارادت بزرگوار سپاسگزارم از نظر لطفتان | |
|
باسلام وعرض احترام استاد بزرگوار سپاس بیکران از لطف ومحبت همیشگی تان در پناه خدای مهربان | |
|
باسلام وعرض ارادت بزرگوار سپاسگزارم | |
|
باسلام وعرض ادب بزرگوار سپاسگزارم | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
بسیار زیبا و عارفانه بود
امید بخش