جمعه ۲ آذر
۰۰۰۰۰۰۰۰ شعری از اصغر ناظمی
از دفتر پله ی عروج نوع شعر سپید
ارسال شده در تاریخ يکشنبه ۲۳ شهريور ۱۳۹۹ ۱۸:۳۲ شماره ثبت ۹۰۱۱۹
بازدید : ۵۴۶ | نظرات : ۲۹
|
آخرین اشعار ناب اصغر ناظمی
|
قصد من
گریز از صید معانی نیست
از کتاب و کلمه های بیکاره
هیچ انتظاری ندارم
من
باکشف مداوم خویش
آتشِ فروزانِ تنورِ دلم را
مشتعل نگاه می دارم
شاید
نیم قرصی نان
سبب تسکین ، ویا شفای
یکی از ساکنینِ
قریه های دور ونزدیک شود
|
|
نقدها و نظرات
|
سلام بانوی گرامی ممنون از پیام پراز لطف شما | |
|
صید معانی
قصد من گریز از صید معانی نیست اگر با کتاب و کلمه های بیکاره انس و الفتی ندارم
من باکشف مدام خویش آتشِ فروزانِ تنورِ دلم را مشتعل نگاه می دارم
شاید نیم قرصی نان سبب تسکین , ویا شفای یکی از ساکنینِ قریه های دور ونزدیک شود | |
|
سلام استاد وسرور گرامی نظر لطف شماست | |
|
سلام دوست گرامی نظر لطف شماست | |
|
سلام دوست گرامی زیبایی در نگاه شماست | |
|
باسلام وممنون از نگاه سبز وبزرگوارانه ی شما | |
|
باسلام وعرض ادب خدمت شما دوست گرامی | |
|
سلام دوست خوبم ممنون از شما | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
عالی کلام و فاخراندیش
مَن عَرَفَ نَفسَهُ فقد عَرَفَ ربَّهُ
از خود به حق رسیدن از خویشتن رَهیدن
برخلق خدمت است و از رَب خودی شنیدن (بداهه)