دوشنبه ۵ آذر
ای کاش شعری از محمدحسین ارکان
از دفتر بی رنگ نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ پنجشنبه ۲۰ شهريور ۱۳۹۹ ۰۱:۴۶ شماره ثبت ۸۹۹۹۸
بازدید : ۴۷۳ | نظرات : ۹
|
آخرین اشعار ناب محمدحسین ارکان
|
تا تو را دیـدم فراموشــم شد آن قول و قرار
گفـته بودم دل نبـندم هســت تا این روزگار
کاش در دیــدار اول پای قلـبم میشـکـست
لااَقـل از درد میمُــردم نه از این انتـظار
مـیبَـری نام مرا آســـان ز یـادت من ولـی
قبل "بسـم الله" هم مــیآورم بــی اختیار
دست عشقت بس که سنگیناست ای نامهربان
زد چنان محــکم به قلـبم باخـتم دار و ندار
بعد از این هر لحظه دیگر مُردنم ممکن شده
دلبـرم از من وصــیت مـینویسـی بر مزار
"شـاعری از دور زیـباسـت چرا که میکِشد
وقت دلتـنگـی همان شعر خودت تا پای دار"
|
نقدها و نظرات
|
ممنونم | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.