سایت شعرناب محیطی صمیمی و ادبی برای شاعران جوان و معاصر - نقد شعر- ویراستاری شعر - فروش شعر و ترانه اشعار خود را با هزاران شاعر به اشتراک بگذارید

منو کاربری



عضویت در شعرناب
درخواست رمز جدید

اعضای آنلاین

معرفی شاعران معاصر

انتشار ویژه ناب

♪♫ صدای شاعران ♪♫

پر نشاط ترین اشعار

حمایت از شعرناب

شعرناب

با قرار دادن کد زير در سايت و يا وبلاگ خود از شعر ناب حمايت نمایید.

کانال تلگرام شعرناب

تقویم روز

شنبه 1 ارديبهشت 1403
  • روز بزرگداشت سعدي
12 شوال 1445
    Saturday 20 Apr 2024
      به سکوی پرتاب شهرت و افتخار ،نجابت و اقتدار ... سایت ادبی شعرناب خوش آمدید مقدمتان گلباران🌹🌹

      شنبه ۱ ارديبهشت

      قصه‌ی عشق

      شعری از

      محمدحسین ارکان

      از دفتر بی رنگ نوع شعر غزل

      ارسال شده در تاریخ دوشنبه ۱۲ خرداد ۱۳۹۹ ۰۱:۱۸ شماره ثبت ۸۶۰۲۴
        بازدید : ۳۲۹   |    نظرات : ۶

      رنگ شــعــر
      رنگ زمینه
      دفاتر شعر محمدحسین ارکان

      شروع شد قصه از آنجا که چشمانش سخن‌گو شد
      دلم با چشمکـی لـرزید و از این رو به آن رو شد
      من اصلا زیر  بار عشــق و احســاسم نمـی رفتم
      نفـهـمیدم  چـرا این گـردنـم  نازک تر از مو شد
      هنرمنـدانه زلفـش را به یکـدیگر چنـان مـی بافت
      دلـم این صـحنه را تا دیـد مِن بعدش هنرجو شد
      صــدایـش کردم و گـفتـم شما را میشــناسم من
      همان هستی که حافظ گفت و در فالم هیاهو شد
      جلوی چَشـم من را تا تـو باشـی عشــق  میـگیرد
      به نامت خورده این‌ دل از همان وقتی که جادو شد
      ۵
      اشتراک گذاری این شعر

      نقدها و نظرات
      عباسعلی استکی(چشمه)
      سه شنبه ۱۳ خرداد ۱۳۹۹ ۱۲:۲۲
      بسیار زیبا و دلنشین بود
      دستمریزاد خندانک
      محمدحسین ارکان
      محمدحسین ارکان
      چهارشنبه ۱۴ خرداد ۱۳۹۹ ۱۱:۰۶
      ممنون جناب
      ارسال پاسخ
      محمد باقر انصاری دزفولی
      سه شنبه ۱۳ خرداد ۱۳۹۹ ۱۰:۱۴
      درودبرشما
      زنده وپاینده باشید
      شاعر بزرگوار
      خندانک خندانک خندانک
      فریبا غضنفری  (آرام)
      سه شنبه ۱۳ خرداد ۱۳۹۹ ۲۰:۳۶
      جالب بود 🌹🌹🌹
      محمدحسین ارکان
      محمدحسین ارکان
      چهارشنبه ۱۴ خرداد ۱۳۹۹ ۱۱:۰۶
      ممنون شاعر عزیز خندانک
      ارسال پاسخ
      ایمان اسماعیلی (راجی)
      سه شنبه ۱۳ خرداد ۱۳۹۹ ۲۰:۵۸
      درود بر شما بزرگوار
      زیبا بود 🌹🌹🌹
      تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.


      ارسال پیام خصوصی

      نقد و آموزش

      نظرات

      مشاعره

      کاربران اشتراک دار

      محل انتشار اشعار شاعران دارای اشتراک
      کلیه ی مطالب این سایت توسط کاربران ارسال می شود و انتشار در شعرناب مبنی بر تایید و یا رد مطالب از جانب مدیریت نیست .
      استفاده از مطالب به هر نحو با رضایت صاحب اثر و ذکر منبع بلامانع می باشد . تمام حقوق مادی و معنوی برای شعرناب محفوظ است.
      0