يکشنبه ۲۷ آبان
|
دفاتر شعر م فریاد(محمدرضا زارع)
آخرین اشعار ناب م فریاد(محمدرضا زارع)
|
از من نخواهید
که گالیله باشم...
من از راههای دور می آیم
با من غبارِ هزار آوارگی ست
با من نشانِ هزار تنهایی ست
با من سوگِ هزار مرگ است...
نه!
کوتاه نمی آیم
زمین گرد است
و به دور خورشید می چرخد
آی! عالیجنابان!
آتش برافروزید!
می خواهم خاکسترم را
بر باد دهم... (م. فریاد)
|