يکشنبه ۴ آذر
دنیای فریب شعری از محمود فتحی چقاده
از دفتر شعرناب نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ دوشنبه ۳ شهريور ۱۳۹۹ ۲۲:۰۷ شماره ثبت ۸۹۴۲۴
بازدید : ۴۶۰ | نظرات : ۶
|
دفاتر شعر محمود فتحی چقاده
آخرین اشعار ناب محمود فتحی چقاده
|
هرآن دل که غم دنیا ندارد
دلی داناست که تمنا ندارد
زر و سیمی در این دنیا ندارد
دخالت بر دگر دل ها ندارد
امید به دست دشمن ها ندارد
خوش است امروز شاید فردا ندارد
بروی هردو پایش تکیه دارد
قضاوت بر کسی بی جا ندارد
در این دارالجنون همتا ندارد
به هرجا دل خوش است پای گذارد
عدالت از خودش جا می گذارد
تبسم روی لب ها میگذارد
|
نقدها و نظرات
|
درود جناب اخباری بی نهایت سپاس گذارم از شما | |
|
ممنونم از شما انشاالله همیشه پیروز و پایدار باشید | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
دستمریزاد