يکشنبه ۴ آذر
ما ز کوروش تا کنون آزاده ایم شعری از غلامرضا شیبانی
از دفتر شعرناب نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ يکشنبه ۲ شهريور ۱۳۹۹ ۱۲:۲۷ شماره ثبت ۸۹۳۷۱
بازدید : ۲۷۵ | نظرات : ۲۶
|
آخرین اشعار ناب غلامرضا شیبانی
|
ما زکوروش تاکنون آزاده ایم
امتحان ِ این مهم را داده ایم
در پی صلحیم ولی در گاه جنگ
بهر ِ جانبازی ، همه آماده ایم
مرد پیش از ما نبود بعداً نگرد!
هر زمان دیدی به خاک افتاده ایم
خط ِ قرمز های ما خاک و شرف
آری آری ما بغایت ساده ایم
پنجه ی پیل افکن ما را ببین
ما ز بطن شیر زن ها زاده ایم
مست می گردد خدا بر گرد ما
شک ندارم در جهان ما باده ایم
نه ریاکاریم ، نه پنهان می کنیم
آنچه داریم در طبق بنهاده ایم
پرچم سرخی زخون درچشم ماست
تا نپدارد کسی ، وا داده ایم!
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
موفق باشید