جمعه ۲ آذر
بانوی جنگل شعری از مرضیه تبدل (کاتیا)
از دفتر شعرناب نوع شعر سپید
ارسال شده در تاریخ سه شنبه ۲۱ مرداد ۱۳۹۹ ۱۹:۴۳ شماره ثبت ۸۸۹۲۵
بازدید : ۵۸۱ | نظرات : ۲
|
دفاتر شعر مرضیه تبدل (کاتیا)
آخرین اشعار ناب مرضیه تبدل (کاتیا)
|
سنگینی قدم ها
زیر بار خاطرات
بر حلقوم جاده ها
زخمهای به جا مانده ی
رد پاهایی منتظر
از سر میعادگاه
تا پای دلتنگی شفق
شبی بی تاب
از ناله های زنی پیچیده
در گوش درختان
تا عصیان برگ ها
مرهم باران
بر التهاب لحظه ها
ایستادن زنی
به پای مردی گمشده
در امتدادِ زمان و مکان
معمایی ست لاینحل
در ذهنِ تحلیل گرِ رهگذران دوران
|
|