يکشنبه ۴ آذر
یه روز میرسه که ... شعری از بهمن بیدقی
از دفتر شعرناب نوع شعر آزاد
ارسال شده در تاریخ يکشنبه ۱۹ مرداد ۱۳۹۹ ۰۷:۳۸ شماره ثبت ۸۸۸۳۲
بازدید : ۱۹۸ | نظرات : ۱۲
|
آخرین اشعار ناب بهمن بیدقی
|
یه روز میرسه که ...
یه روز میرسه که من هم ،
همچو مردان حق
به قول هایم وفا میکنم
به شوقِ پریدن به سانِ پروانگی
به پَرها و اوجِ های همه آسمانم
حسابی صفا میکنم
میروم ، در اوج رضوانِ عشق
همچنان ازبرای خالق ام
بازهم با نشاط ،
دم بدم سجده ها میکنم
یه روز میرسه که من هم ،
ز سدها گذر میکنم
نفَس میگیرم ازکِیفِ حال وهوای خدا
بدون هوای خفه ، بقا میکنم
همان موقع که دیگه
بدیها چپانده شده به جهنم
فقط خوبی مانده
یه دنیا بهشت
بیا و ببین من چه ها میکنم
یه روز میرسه که من هم ،
امیدم همه ناامیدی
به شمشیرها کشته است
به شوق همه بوسه ها
دائما ، بیقراری میکنم
شرابها دیگر به جویها جاری است
ظرفیت ، کامل از کف میدهم
چه بدمستی ها ،
درخفاها و ظاهر میکنم
بهمن بیدقی 99/5/12
|
نقدها و نظرات
|
باسلام وعرض ادب بزرگوار سپاس از محبتتان پاینده باشید | |
|
باسلام وعرض ادب استاد بزرگوار سپاس از محبتتان پاینده باشید | |
|
باسلام وعرض ادب استاد بزرگوار سپاس از محبتتان پاینده باشید به لطف خدا | |
|
باسلام وعرض ادب بزرگوار سپاس | |
|
باسلام وعرض ارادت آقای زارع بزرگوار سپاسگزارم از نظر لطفتان بله به امید صلح و عدالت در جای جای دنیایمان درپناه حق ، پاینده باشید . | |
|
باسلام وعرض ادب بزرگوار سپاس | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
موفق باشید