بقول سید علی صالحی
معصومیت .....اتفاق آسانی ست
( در عمق در ژرف ها ،
کشف آسان مرجعی
.......... دمادم بی انتظار
زمینگه نقدی ،
نه سمعی و ...... بل بصری
بالمس پرفراست قطره قطره آب.... )
شاید هنوز
کمی نادرو عجیب ......
بدون هرگونه ضمیمه و پیش نوشت
مثل زدن کلید روشنایی یک لامپ
گشودن پلک پنجره ی رو به آفتاب
کاشتن یک بذر درسرزمین بی قیاس
پاک کردن دفتر قدیمی خود ،
از تمام حکایت و مزاحمت های ناشناس
پیدا کردن ، ریشه ی فراموش شده
بازگشت بخویش
آشتی با خود ، بی پیش شرط ، بابی پیش زمینه ها
اکتشافی ،
تجلی بخش زندگی وحیات
بایک مردمک
تمام افراد و قبیله ها
اگر فرعون قصه باشی
با اتفاقات گلخون تلنبار بی شمار
بی مکر قصه
بی سقف وستون الفبا
(طومارها ، همه از ماو شماست )
پاک کن تمام صفحه ی پر خط وخال را
یا بقول قدما ،
آیینه ی بی زنگار انعکاس تجلی بیکران توست
...............
می توانی
موسی باشی
درکوه طور
داوود ، ویوسف
زبور خود را بگشا
تارها شوی از تمام حباب ها
در بیت اللحم
اورشلیم
دمشق
کشمیر
ونیز ، نیویورک ....در هر کجا ی خاک .....
درودبرشما
زیبا بود