جمعه ۹ آذر
آشفته بازار زمینی شعری از عظیمه ایرانپور
از دفتر غوغای آرامش نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ سه شنبه ۷ مرداد ۱۳۹۹ ۱۰:۳۰ شماره ثبت ۸۸۳۴۶
بازدید : ۴۶۰ | نظرات : ۱۰
|
آخرین اشعار ناب عظیمه ایرانپور
|
آشفته بازار زمینی
تن دنیا پر از آشوب و درد است
زمین با ساکنانش در نبرد است
زمستان برف پاشیده به دل ها
پریده رنگهامان، زرد زرد است
شبیخون خزان خورشید را برد
هوای زندگی تاریک و سرد است
در اين آشفته بازار زمینی
فراوان آنچه دیدم اشک مرد است
ضنیر عشق در دستور "ما" نیست
نگاه زوج ها دنبال فرد است
زمین! اشکی بریز و پاکمان کن
کسی بغض تو را باور نکردست
عظیمه ایرانپور
|
|
نقدها و نظرات
|
سلام و عرض ادب بله درسته " ضمیر" اشتباه تایپ شده ممنونم از دقت و توجهتون | |
|
من هم خوشحالم از همراهی و حضور شما ممنونم | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
به شعر ناب خوش برگشتید
سروده زیبایی را هدیه آوردید
موفق باشید
جسارتا اشتباه تایپی ندارد؟