جمعه ۲ آذر
ظهر عاشورا (زلال عروضی قافیه دار ) شعری از بهزاد چهارتنگی ( خاموش )
از دفتر خیالی زلال نوع شعر
ارسال شده در تاریخ يکشنبه ۱۰ دی ۱۳۹۱ ۲۲:۳۳ شماره ثبت ۸۸۳۳
بازدید : ۸۷۹ | نظرات : ۳۲
|
دفاتر شعر بهزاد چهارتنگی ( خاموش )
آخرین اشعار ناب بهزاد چهارتنگی ( خاموش )
|
کوفه در غوغا
شرمگین آب از لب مولا
می گدازد مثل آتش در نیستان ، درد
سینه ام می سوزد از داغی که دارد لاله از صحرا
ننگ باد این رنگ ،این تذویرخون آشام
آل بوسفیان شود رسوا
ظهر عاشورا
بی گمان فردا
شام تلخی می شود بر پا
شیون اندرشیون ازهفت آسمان خیزد
شور شامی ، سور ساتی شوم ، فردا می کند بلوا
روی نیزه برگ هایی سرخ در تاریخ
ابن سعدوشمروشامی ها
لعن در دنیا
بهزاد چهارتنگی ( خاموش )
شهرکرد:23/ 9 / 91
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.