پنجشنبه ۱ آذر
|
دفاتر شعر بهزاد چهارتنگی ( خاموش )
آخرین اشعار ناب بهزاد چهارتنگی ( خاموش )
|
5.
زاتش عشقت رهایی نیست این آشفته را
همچواسپندی که رقصاند بر آتش خفته را
*******************************
6.
چنان تلخ است شیرین روزهایم تلخ
که دررؤیای این فرهاد،شیرین نیست
*******************************
7.
اعتمادی نیست حتّی خویشتن
راز دار تن نباشد پیرهن
*******************************
8.
به جرم یک نگاه ساده بر صلابه ام بستی؟
نه این رسم وفا باشد که با دلدار خود داری .
********************************
9.
بر زلف پریشان تو آویخته ام خویش
ماراغم هجران،سرسودای دگرنیست
********************************
10.
سیرم از اینهمه خوشی ، ارزانی شما
لطفی نموده برگه ی ترخیص ما دهید .
********************************
مجموعه ی تک بیت های ماندگار
سروده های سال 1378تا 1392
بهزاد چهارتنگی ( خاموش )
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.