پنجشنبه ۱ آذر
سیب عدالت ( زلال عروضی پیوسته ) شعری از بهزاد چهارتنگی ( خاموش )
از دفتر خیالی زلال نوع شعر
ارسال شده در تاریخ يکشنبه ۲ تير ۱۳۹۲ ۲۲:۱۱ شماره ثبت ۱۴۲۲۵
بازدید : ۱۴۲۵ | نظرات : ۷۰
|
دفاتر شعر بهزاد چهارتنگی ( خاموش )
آخرین اشعار ناب بهزاد چهارتنگی ( خاموش )
|
سیب عدالت (زلال عروضی پیوسته )تقدیم به صاحب الزمان(عج)
رخ بنما ، رهنما
ای نفست آتش آتشکده
خسته ازاین خواب زمستانی وخرگوشی ام
خود بنگر آفت این طایفه بر سیب عدالت زده
یابن الحسن پرده زرخ برفکن امشب بتاب
ظلمت شب چون خوره برجان زده
شعله تویی،رخ نما
رخ بنما خوب من
یک تنه کاری نتوانم کنم
خسته شدم از پس این پرده درآ خوب من
یابن الحسن بی تو ببین ثانیه ها سنگ حوادث شدند
خوب منی کن مددی این دل وامانده را
بی تو غریبانه ترین شاعرم
چاره کن این خسته را
بهزاد چهارتنگی ( خاموش )
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
بسیار
عاااااا ااالی
و زیبااااا💫💫💫💫💫💫💫💫💫
💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫
💫💫♥️♥️♥️💫💫💫♥️♥️♥️💫💫
💫♥️♥️♥️♥️♥️💫♥️♥️♥️♥️♥️💫
💫♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️💫
💫♥️♥️ 💔 💔 💔💔💔♥️♥️♥️💫
💫💫♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️💫💫
💫💫💫♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️💫💫💫
💫💫💫💫♥️♥️♥️♥️♥️💫💫💫💫
💫💫💫💫💫♥️♥️♥️💫💫💫💫💫
💫💫💫💫💫💫♥️💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫