ای عشق فغان از تو و بیداد گریهات
ما تشنه وصلیم و تو هیهات ، تو هیهات
بس وعده شده ست از تو و نامت به نکویی
در طور و حرا و صحف و ، مصحف و تورات
در کوی تو چونند حریفان ، که دگر کس
هرگز ندهد از تو نشانی ، به خرابات
ای مایه دلدادگی و غایت هستی
این خرقه غم چیست ، که پوشیده سراپات