جمعه ۲ آذر
کرشمه شعری از محمدرضا نیک نام
از دفتر دیوان دل نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ پنجشنبه ۲ مرداد ۱۳۹۹ ۱۴:۲۴ شماره ثبت ۸۸۱۲۷
بازدید : ۴۶۲ | نظرات : ۰
|
دفاتر شعر محمدرضا نیک نام
آخرین اشعار ناب محمدرضا نیک نام
|
ای زاستان وصالت ، دل و جان در خروش و مست
صد یوسف از کرشمه و نازت ، بریده دست
وی آرزوی بوی پیرهنت ، داغ سینه کنعان
کنعان که هیچ ، در دوجهان هرچه بود و هست
|