تنها انسان در وراء این صورتک ها(ماسک) ازرده نیست.😷😷👩👴👦👶
پروازخسته ی پروانه ها،،،عطرغم گل ها،،،نفس سخت هوای بادو باران 🌷🌹🕊🕊🕊🌊🌊🌨🌨🌨🌪🌬🌬
نغمه ی گریان درختان را شنیده ای؟؟؟💧💧💧🎄🎄🎄
سرودخزان خزان برگ های پاییزی را چه طور؟؟؟🍁🍁🍂🍂🍂🍁🍁
موج اشکسار دریا رادیده ای؟؟🏖🏖
که درغم دوری گذر دلدار انسان برشنسار ساحلش چه گریان است .؛،؟🏖🏖🏖🏖💧💧💧💧💧
دیدن چشمان مرموز جنگل را چه طور؟؟🏞🏞🎄🎄🌳🌳
که در دوری هوای دویدن انسان درپیچ وخم درختانش چه آزرده است..🌳🌳🎄🏃🏃🎄🏃
آری دل اسمان سخت گرفته است !دلش هوایی تازه میخواهد.✨❇🎈🌊🌊🌘🌘🌗🌛
خسته است ازاین همه نامهربانی ها.💔💔
خسته است ازاین همه فقر رفاقت ها.🙅
خسته است از واعظ منبرنما 🗣🗣🗣
کاش دنیا رنگ عوض کند..🌈🌈🌈🌈
کاش باران ببارد ،،باخودتمام دورنگی هارا بشوید..🌨🌨🌩🌩
ماسک ها چو لک لک ها پرواز کنند..😷😷🕊🕊🕊
کرونا رفتنی شود اما قبل رفتنش...👽👽😱😱👾👾👽👽
مغزهای پوسیده ی زیراستخان جمجمه را باخود بارکند 🤕🤕
واندیشه ای تازه رادرزیر این صورتک هابه ما ارمغان دهد..💌💌👓👓👪👪👪💑💑💑👬👬👭👫👫
بسیار زیبا و دوست محیط زیست بود