مادرم مونس جانم به تو ایمان دارم
سروَرَم، سروِ روانم به توایمان دارم
نعمتِ پاکِ خدایی وَ خدا می داند
کوثرِ جان وجهانم ، به تو ایمان دارم
آسمانِ دلم از مهر تو نور افشانی است
در بلندای نگاهم به تو ایمان دارم
تحتِ اَقدامِ تو جنّاتِ نعیم است آری،
کودک و پیر و جوانم به تو ایمان دارم
مادرم تا به ابد در دلِ من جاداری
هرزمان نامِ توآرَم ، به تو ایمان دارم
بی توعطرِگلِ جان را اَثری دربَرنیست
نافه ی مُشک فشانم به تو ایمان دارم
باتو کاشانه ی ما غرقِ گل ونسرین است
ای گلستانِ روانم به تو ایمان دارم
ای امید دل ما، عُمر نما، طولانی
مایه ی تاب وتوانم به تو ایمان دارم
هرچه دلگیرشدم عشق تودلشادم کرد
باهمین قدکمانم به تو ایمان دارم
معدِنِ گوهرِما باز دُرافشانی کن،
بعدِ بابای خزانم ؛ به تو ایمان دارم
گرزیارت نکنم روی تورا می میرم،
هردَم وساعت وآنم به تو ایمان دارم
عدد و حرف اگر یاد گرفتم روزی
تونهادی به زبانم به تو ایمان دارم
هرغزل، مثنوی ونثرو رُباعی هرجا
شرح هرقصّه که خوانم به تو ایمان دارم
قدرِ مادر به جهان آن که ندارد داند
به فدایت سروجانم به تو ایمان دارم
این احسا سات پاک و قدر دانیها ستودنی است وبر احساس و عاطفه هیچ نقدی نیست
موفق باشید