سایت شعرناب محیطی صمیمی و ادبی برای شاعران جوان و معاصر - نقد شعر- ویراستاری شعر - فروش شعر و ترانه اشعار خود را با هزاران شاعر به اشتراک بگذارید

منو کاربری



عضویت در شعرناب
درخواست رمز جدید

اعضای آنلاین

معرفی شاعران معاصر

انتشار ویژه ناب

♪♫ صدای شاعران ♪♫

پر نشاط ترین اشعار

حمایت از شعرناب

شعرناب

با قرار دادن کد زير در سايت و يا وبلاگ خود از شعر ناب حمايت نمایید.

کانال تلگرام شعرناب

تقویم روز

پنجشنبه 9 فروردين 1403
    19 رمضان 1445
    • ضربت خوردن حضرت علي عليه السلام، 40 هـ ق
    Thursday 28 Mar 2024
      به سکوی پرتاب شهرت و افتخار ،نجابت و اقتدار ... سایت ادبی شعرناب خوش آمدید مقدمتان گلباران🌹🌹

      پنجشنبه ۹ فروردين

      به کوی همدم وجانان نفرستی از چه نسیمی

      شعری از

      علی کشاورز قدیمی

      از دفتر قطعه های محال نوع شعر غزل

      ارسال شده در تاریخ سه شنبه ۱۰ تير ۱۳۹۹ ۱۰:۳۰ شماره ثبت ۸۷۱۸۱
        بازدید : ۳۳۴   |    نظرات : ۷

      رنگ شــعــر
      رنگ زمینه
      دفاتر شعر علی کشاورز قدیمی
      آخرین اشعار ناب علی کشاورز قدیمی

      (چه غروب سرد سیاهی ،چه غروب سرد سیاهی )  
      نه صدای بردن قلبی نه صدای خوردن پایی 
      نه به بام عشق تو افتد زخیال دانه چو مرغی 
      نه گناه عقده ی اشکی که به شوق دیدن تایی
      چه به غم نشستن قلبی که روان خاطره سوزد 
      چه دل شکستن نرمی زگلوی خسته ی نایی 
      به کوی همدم وجانان نفرستی از چه نسیمی 
      زبانگ نغمه ی ناقوس کشیده شیهه ی وایی 
      همه سایه است وشب و وحشت ،همه مانده در تب وحسرت 
      نه حکایتی که بیانی ،نه روایتی که روایی 
      چو شمع تیره بسوزم به خون دل جگرم کن 
      که به آه خسته بمیرم که به سوز رفته بیایی   
       
      ( مصراع  اول تضمین و اقتباس از بانوی شعر ایران سیمین بهبهانی )
      ۳
      اشتراک گذاری این شعر

      نقدها و نظرات
      محمد باقر انصاری دزفولی
      چهارشنبه ۱۱ تير ۱۳۹۹ ۱۳:۲۰
      سلام شاعر وادیب گرامی
      بسیار درود
      بابت خلق سرودی به این زیبایی
      ایام به کامت
      حق درپناهت
      خندانک خندانک خندانک
      علی کشاورز قدیمی
      علی کشاورز قدیمی
      شنبه ۱۴ تير ۱۳۹۹ ۱۵:۵۲
      سپاس استاد بزرگوارم
      ارسال پاسخ
      فریبا غضنفری  (آرام)
      پنجشنبه ۱۲ تير ۱۳۹۹ ۰۱:۴۱
      درودتان
      مانا باشید 🌹🌹🌹
      علی کشاورز قدیمی
      علی کشاورز قدیمی
      شنبه ۱۴ تير ۱۳۹۹ ۱۵:۵۳
      درودها ونثارها بانو
      ارسال پاسخ
      فاضل فخرالدینی تخلص (مالک)
      جمعه ۱۳ تير ۱۳۹۹ ۱۶:۱۲
      درود بر شما بزرگوار
      بسیار زیبا قلم زدید
      برقرار باشید
      🌷🌷🌷
      علی کشاورز قدیمی
      علی کشاورز قدیمی
      شنبه ۱۴ تير ۱۳۹۹ ۱۵:۵۴
      سپاس استاد بزرگوارم
      ارسال پاسخ
      علی کشاورز قدیمی
      شنبه ۱۴ تير ۱۳۹۹ ۱۵:۵۲
      درودها ونثارها بانو
      تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.


      ارسال پیام خصوصی

      نقد و آموزش

      نظرات

      مشاعره

      کاربران اشتراک دار

      محل انتشار اشعار شاعران دارای اشتراک
      کلیه ی مطالب این سایت توسط کاربران ارسال می شود و انتشار در شعرناب مبنی بر تایید و یا رد مطالب از جانب مدیریت نیست .
      استفاده از مطالب به هر نحو با رضایت صاحب اثر و ذکر منبع بلامانع می باشد . تمام حقوق مادی و معنوی برای شعرناب محفوظ است.
      0