سه شنبه ۲۹ آبان
آرامش شعری از زهراجعفرزاده پهنوار
از دفتر رهایی نوع شعر شعرناب
ارسال شده در تاریخ يکشنبه ۲۵ خرداد ۱۳۹۹ ۰۹:۴۷ شماره ثبت ۸۶۵۶۱
بازدید : ۳۹۷ | نظرات : ۱۴
|
دفاتر شعر زهراجعفرزاده پهنوار
آخرین اشعار ناب زهراجعفرزاده پهنوار
|
ددلم آرامشی را جستجویش مینماید
ک از حرف و حدیث مردم دون
نگردد خسته و نالان و غمگین
چگونه باید این باشد ؟نمیدانم
دلم میخواهد...
که روزم خوب باشد
و هوای لحظه هایم خوش
دلم میخواهد ...
که آسوده از این افکار منفی
به پروازی درآیم همچو پرواز قناری
و آنگاه
رها باشم ...
غمِ دل هم فراموشم بگردد
دلم میخواهد ...
صبح فردا ،برسد شادی ها
غصه ها دور شود
چهره ام هم شاداب
و خودم بی پروا
بدوم
سوی آرامش محض
و بگویم شکرت ،ای خدای خوبم
که نمودی خوبش،روزگارانم را
میشود اینگونه برسد خوبی ها؟؟
|
|
نقدها و نظرات
|
سلام و درود استاد سپاس گزارم 🌺🌺 | |
|
درود بر شمااااا عزیزممم درود ها سپاسگزارم از نظرات ارزندتون🙏😍❤ سعی در رفع اشکالات میکنم حتماا | |
|
درود برشما دوست بزرگوار🙏🌺 | |
|
درود ها استاد بزرگوار سپاسگزارم 🙏🌺🌺 | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
با نظر سازنده بانو غضنفری گرامی موافقم