سه شنبه ۲۹ آبان
من دلم قرص است شعری از زهراجعفرزاده پهنوار
از دفتر رهایی نوع شعر نیمائی
ارسال شده در تاریخ دوشنبه ۱۶ اسفند ۱۴۰۰ ۲۰:۰۲ شماره ثبت ۱۰۸۱۸۹
بازدید : ۱۸۷ | نظرات : ۱۳
|
دفاتر شعر زهراجعفرزاده پهنوار
آخرین اشعار ناب زهراجعفرزاده پهنوار
|
من دلم قرص است ،قلبت با من است
و نگاهت سوی چشمان مناست
و دلت همراز و همراه من است
و هوای آسمانم با تو مهتابی تراست
با تو شادی های من چندین برابر می شود
با تو غم ها در دلم ،خشکیده پرپر می شود
با تو شبهایم معطر می شود
با تو زیبایی سراسر می شود
با تو دنیا رنگ و رویش بهتر است
حال من ، با تو چه خوش تر می شود
در نهایت،تو بدان ای مهربان،
با تو دنیایم به سر چون تاج گوهر میشود...
|
|
نقدها و نظرات
|
درود ها ممنون اعیاد شعبانیه بر شما هم مبارک 🌸 | |
|
سلام خیلی ممنون از نگاه زیباتون 🌸🌸🌱 | |
|
سلام خانم آهنگران عزیز سپاس و درود | |
|
درود برشما خیلی ممنونماز نگاه زیبای شما🌱🌸 | |
|
درود برشما خیلی ممنونماز نگاه زیبای شما🌱🌸 | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
اعیاد شعبانیه و میلاد با سعادت امام سجاد مبارک باد