يکشنبه ۴ آذر
امید. شعری از نصرت یوسفی
از دفتر شعرناب نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ شنبه ۲۴ خرداد ۱۳۹۹ ۲۳:۱۵ شماره ثبت ۸۶۵۴۱
بازدید : ۴۶۴ | نظرات : ۹
|
آخرین اشعار ناب نصرت یوسفی
|
امشب بیا پر نور کن کاشانه ات را
درمان بکن زخم دل دیوانه ات را
امشب که او با تارزدسازی دل انگیز
باید بخوانی نغمه ی جانانه ات را
پروامکن پروازکن وقت شتاب است
سرمست شوپرباده کن پیمانه ات را
سرداده در بستان سرودی عندلیبی
شاید که دید او نو گل دردانه ات را
ما را نصیبی گر که شد غیر نگاهی
بر ما روا کن بخشش شاهانه ات را
ذوقی به دل دارم نگارا شاید امشب
بینم ز تو آن نرگس مستا نه ات را
نصرت بسازی خوش تمنای تودارد
با زا بر افروزان چراغ خانه ات را
|
|
نقدها و نظرات
|
استاد عزیزم جناب اخباری استاد معظم از شما انتظار بیشتر از این داشته و دارم..باسپاس از شماگل باشید | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
دستمریزاد